Offentlig ettersyn - Kommuneplan 2018-2030

Offentlig ettersyn: Randaberg kommuneplan 2018-2030.

Bakgrunnen

Kommuneplanutvalget vedtok 07.06.2018, i sak 24/18, å sende forslag til ny kommuneplan for Randaberg på høring og legge den ut til offentlig ettersyn etter plan- og bygningsloven § 11-14.

Kommuneplanen gir retning

Kommuneplanen gir retning for kommunens samfunnsplanlegging. Den er basert på visjonen om «Den grønne landsbyen». Randaberg skal være et attraktivt sted å leve, og være et inkluderende sted for alle. Det skal være god trivsel og levende nærmiljø. Planen har langsiktige mål om å være aktiv i samfunnsutviklingen.

Din mening er viktig!

Din mening om bygdas utvikling er viktig. Derfor inviterer vi alle til å komme med innspill!

Gi innspill til kommunenplanen her

Innspill kan også sendes via e-post: post@randaberg.kommune.no eller som brevpost til Randaberg kommune, Plan og miljø, postboks 40, 4096 Randaberg.

Frist

Frist for å komme med innspill er satt til 7. desember 2018.

Aktuelle dokument

Saksfremlegg og saksprotokoll ligger i KPU-sak 24/18. Øvrige dokumenter finner du her:

Andre dokumenter
    • Budsjett 2015 og økonomiplan 2015-2018, føring for oppstart (FSK-sak 75/14). Gå til møtet.
    • Oppstart av arbeid med planprogram (KPU-sak 51/14). Gå til møtet.
    • Behandling av utkast til planprogram (KPU-sak 21/15). Gå til møtet.
    • Offentlig ettersyn av planprogram (KST-sak 70/15). Gå til møtet.
    • Fastsettelse av planprogram (KST-sak 5/16). Gå til møtet.
    • Arbeid med kommuneplanens satsingsområder (KPU-sak 21/16). Gå til møtet.
    • Satsingsområder i kommuneplanen - høring (KPU-sak 43/16). Gå til møtet.
    • Kommuneplankartet etter nye tegneregler (KPU-sak 8/17). Gå til møtet.
    • Vedtak om satsingsområder i ny kommuneplan (KPU-sak 13/17). Gå til møtet.
    • Befolkningsvekst mot 2030 (KPU-sak 18/17). Gå til møtet.
    • Hensynssoner for kvikkleire i kommuneplanen (KPU-sak 37/17). Gå til møtet.
    • Prinsippavklaring om langsiktig grense (KPU-sak 5/18). Gå til møtet.
    • Avklaringssak om sentrumsutvikling (KPU-sak 13/18). Gå til møtet.
    • Utvidelse av næringsområdet på Randabersletta (KPU-sak 14/18). Gå til møtet.
    • Avklaring om havbruksområde ved Alstein (KPU-sak 21/18). Gå til møtet.
    • Utfylling i Mekjarvik til næringsområde og havn (KPU-sak 33/18). Gå til møtet.
    Obs

Rådmannen gjør oppmerksom på at merknadene som kom inn i forbindelse med varsel om oppstart og underveis i planprosessen, er kommentert i «Merknadsdokumentet».