Du er her: Hjem / Kontakt oss

Kontaktinformasjon

Innhold

    Kontakt oss

    • Besøksadresse: Randabergveien 370, 4070 Randaberg.
    • Postadresse: Postboks 40, 4096 Randaberg.
    • Åpningstider: Servicetorget er åpent for besøkende mandag-torsdag kl. 08.00-15.30 og fredag 08.00-15.00. Sentralbordet er åpent mandag-fredag kl. 09.00-14.00. Lørdag er det stengt.
    • Telefon: 51 41 41 00.
    • E-post: post@randaberg.kommune.no.
    • Sikker sending: eDialog.
    • Kommunenummer: 1127.
    • Organisasjonsnummer: 934 945 514.
    Mer om post, e-post og sikker sending med e-Dialog

    Randaberg kommune er forpliktet til å behandle alle dokumenter, også e-post, i samsvar med bestemmelsene i offentlighetsloven (lov av 19. mai 2006 nr. 16). Det betyr blant annet at alle kommunens saksdokumenter, inkludert all korrespondanse til og fra kommunens ulike organer, som hovedregel er offentlige. Den som ønsker det, kan be om innsyn i kommunens saksdokumenter etter offentlighetsloven. 

    Alle henvendelser blir vurdert for journalføring. Send derfor ikke e-post til kommunen med informasjon som du ikke ønsker skal bli allment kjent. 

    Kommunen er etter arkivloven (lov av 4. desember 1992 nr. 126) forpliktet til å føre offentlig journal. I journalen skal all korrespondanse til og fra kommunen føres opp. Følgende opplysninger går som hovedregel fram av offentlig journal: Avsenders navn, mottakers navn, dokumentets dato og en kort beskrivelse av dokumentets innhold. Journalen blir imidlertid alltid ført på en slik måte at den ikke røper taushetsbelagte opplysninger.

    eDialog: Klikk her for veiledning og pålogging.

    Be om innsyn

    Offentlighetsprinsippet er grunnleggende for Randaberg kommunes virksomhet og gir rett til innsyn i kommunens dokumenter.

    Innsyn i saksbehandlingen
    I Randaberg kommune kan du lese de offentlige postlistene, i tillegg til å søke etter dokument og saker eller lese saksdokument fra politiske møter. Innsyn i saksbehandlingen øker innbyggernes engasjement for lokaldemokratiet, og gir dessuten mulighet til å kontrollere og påvirke kommunen.

    Innsynsretten i kommunens dokumenter er forankret i offentleglova. Innbyggere og media kan be om å innsyn i dokumenter i en bestemt sak. Send forespørsel via e-post direkte fra saken du ønsker innsyn i, eller send e-post til post@randaberg.kommune.no.

    NAV Randaberg

    Finn ansatt

    Finne en ansatt?
    I ansattoversikten kan du søke etter ansatte, eller bla gjennom de ulike avdelingene. 

    Se ansattoversikten

    Nødnummer

    Krisetelefon Randaberg kommune: 911 53 783 / 915 56 545.
    Legevakt: 116117.

    Brann: 110.
    Politi: 112.
    Ambulanse: 113.

    Alarmtelefon for barn og unge: Alarmtelefon.
    Barnevernvakten: Kontaktinformasjon.
    Nettsted for førstehjelp: 113 FØRSTEHJELP.

    Kommunens kriseledelse

    Kriseledelsen i Randaberg kommune er identisk med kommunedirektørens ledergruppe, ordfører og enkelte fagpersoner.

    Oversikt over kommunens kriseledelse

    Vakttelefoner

    Vakttelefoner Randaberg kommune, ettermiddag og kveld:

    • Tekniske tjenester: 908 39 403
    • Bygg og eiendom: 908 59 889
    • Helse og velferd:
      Vistestølen sykehjem: 458 70 549 
      Avdeling Sentrum: 975 51 714
      Vestre Goa bofellesskap: 954 66 801
      Avdeling Torset: 416 43 963 
      Nordheiå bofellesskap: 481 30 552 
    Veterinærvakt

    Du kan kontakte en veterinær alle dager fra kl. 16.00 til påfølgende dag kl. 08.00, og i helgene samt bevegelige helligdager.

    • Telefon veterinær: 959 10 402
    Mattilsynet
    • Beredskapsvakt: 22 40 00 00

    Kontaktinformasjon Helse og velferd

    Randaberg sykehjem

    Telefon dagtid kl. 08.00-22.00:

    • Avd. 2 Øst: 477 97865
    • Avd. 2 Vest: 476 98 446
    • Avd. 3 Øst: 969 42 443
    • Avd. 3 Vest: 940 12 631
    • Fagkoordinator/fagansvarlig: 947 90 386
    • Nattevakter: 989 04 764
    • Faks: 51 41 93 10

    Adresse: Torvmyrveien 4G (2. og 3. et.)

    Tjeneste- og koordineringskontor
    • Telefon dagtid kl. 08.00-15.00, hverdager: 908 39 408
    • Faks dagtid: 51 41 42 69
    • Telefon utenom kontortid (etter kl. 15.00 alle dager): 900 73 441
    • Faks utenom kontortid: 51 41 42 47

    Postadresse:
    Randaberg kommune, avd. for tjenesteplanlegging, postboks 40, 4096 Randaberg

    Hjemmesykepleie
    • Telefon (hele døgnet): 900 73 441
    Psykiatritjeneste
    • Telefon dagtid kl. 08.00-15.00: 416 97 850
    • Telefon utenom kontortid, legevakt: 116117
    Kreftkoordinator
    • Telefon dagtid kl. 08.00-15.30: 468 87 860
    Demenskoordinator
    • Telefon dagtid kl. 08.00-15.00: 488 82 146
    Kommunal akutt døgnplass (KAD) på Randaberg sykehjem
    • Telefon dagtid kl. 08.00-22.00: 969 42 443
    • Telefon natt: 989 04 764
    Vistestølen sykehjem
    • Telefon fagansvarlig sykepleier kl. 07.30-22.00: 458 70 549
    • Telefon natt kl. 22.00-07.30: 51 73 33 48

    Ta kontakt med økonomiavdelingen

    Send en henvendelse til Økonomiavdelingen i Randaberg kommune

    Bestill møte med byggesaksbehandler

    På grunn av covid-19 er det ikke mulig å bestille tid for personlig oppmøte. 
    Vennligst ta kontakt via telefon 51 41 41 00 eller e-post: post@randaberg.kommune.no 

    Politiske gruppeledere

    Klikk her for kontaktinformasjon gruppeledere.

    Tannlegevakten Stavanger

    Samarbeid mellom flere kommuner

    Tannlegevakten Stavanger tilbyr akutt tannlegetime for innbyggere i kommunene Bjerkreim, Eigersund, Forsand, Gjesdal, Hå, Hjelmeland, Klepp, Kvitsøy, Lund, Randaberg, Rennesøy, Sandnes, Sokndal, Sola, Stavanger, Strand og Time.

    Tannlegevakt brukes ved akutt behov for tannlege utenom ordinære åpningstider, som i helger, under høytider og på helligdager.

    Adresse: Tastagaten 30/32, 4007 Stavanger
    Telefon: 51 52 33 44
    Åpningstider: Lørdag, søndag og helligdager, kl. 11.00–15.00
    Hjemmeside: https://www.tannlegevakt.nu/rogaland/stavanger/tannlegevakten-stavanger/  

    Meld feil

    Meld fra til kommunen om feil på vei, park, vann, avløp og renovasjon:

    Gå til Meld feil-siden 

    Bruk vakttelefonen ved akutte hendelser:
    Meld feil-siden blir normalt ikke sjekket utenom kommunens åpningstider. Alle akutte situasjoner eller hendelser på vann, avløp, vei og park må derfor meldes direkte til vakttelefonen, tlf. 908 39 403.

    Lyse skal ha melding om feil på gatelys:

    Meld feil om gatelys  

    Varslingsliste for Mekjarvik industriområde

    UMS - telefonvarsling

    Randaberg kommune har tatt i bruk telefonvarsling til innbyggerne.

    Via UMS ServiceVarsling (levert av UMS – Unified Messaging Systems AS), sørger kommunen for at du raskt får beskjed via telefon eller SMS, for eksempel ved planlagt vedlikehold av ledningsnettet, uventet vannstans, stenging av veier eller annen viktig informasjon.

    Varsling på adresser

    Varslingen skjer ved at det blir sendt ut SMS til alle mobiltelefoner, og en automatisert talemelding til de kontaktpersonene som kun er registrert med fasttelefon. Systemet er adressebasert, som betyr at melding blir sendt automatisk innenfor et gitt område og bestemte adresser i kommunen som er berørt av en hendelse. 

    Innbyggerportal for vannavstengninger, strømstans, feiing, brøyting m.m.

    Dersom du per i dag ikke har mottatt en slik melding fra kommunen, må du gå inn på lenken over og kontrollere og eventuelt redigere dine mobil- og fasttelefonnummer som du ønsker varsel til. Dette gjelder spesielt de med telefon registrert på arbeidsgiver, eiere av fritidsbolig, studenter uten fast bopel og andre som selv må legge seg til i systemet.

    Personvernet er ivaretatt

    Utvalget av innbyggere som blir varslet hentes fra offentlige registre etter søknad fra hver enkelt bruker og etter godkjennelse fra Skattedirektoratet.

    Data som hentes og behandles av Everbridge (tidligere UMS) benyttes kun til varslingstjenester og blir ikke utlevert til andre.

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?