Sykehjemsplass til Ellen Marie Svendsen (102)

Av: Kommunikasjon
Publisert: 03.11.2023
I media er det nå gjort kjent at Randaberg kommune har tildelt 102 år gamle Ellen Marie Svendsen sykehjemsplass.

— Denne saken, som andre saker, har fått sin grundige saksbehandling. Kommunen har hele tiden vært i dialog med søker, og det har blitt gjort en helhetlig vurdering. Dialog og vurdering har blitt gjort uavhengig av mediesak, sier Jarle Bø, ordfører i Randaberg kommune.

— Kommunen ved ordfører har hele tiden påpekt at saken har vært under behandling. Slike mediesaker er vanskelige. Vi kan som kommune ikke kommenterer enkeltsaker, det håper vi på forståelse for. Men det betyr også at innbyggerne skal føle seg trygg på at vi ikke utleverer sensitiv informasjon. Kommunen ber nå om ro i saken, og vil ikke komme med flere uttalelser.