TV-aksjonen 2018

Søndag 21. oktober er det TV-aksjonen 2018, som i år går til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn.

- Med årets TV-aksjon kan Kirkens Bymisjon skape møter som endrer liv. Blant annet ved å tilby mennesker som opplever å stå utenfor et nytt fellesskap, en seng eller en samtale og slik bidra til at flere får muligheten til å oppnå egne mål og drømmer, sier varaordfører Gunhild Vårvik Tangeland, leder for innsamlingsaksjonen i Randaberg kommune.

Ta godt imot bøssebærerne
    Målet er at alle husstander skal få besøk av bøssebærere søndag 21. oktober.

- På selve dagen kommer bøssebærerne på døra di mellom klokken 16 og 18, og samler inn kontanter. Dersom du ikke har kontanter, kan du nå også betale med VIPPS mens bøssebæreren venter – på den måten registreres bidraget ditt på din kommune, avslutter Gunhild Vårvik Tangeland.