Åpent informasjonsmøte om strømnettet

Tirsdag 2. oktober er det åpent informasjonsmøte i forbindelse med oppgradering av strømnettet fra Stavanger til Randaberg og Rennesøy.

Lyse Elnett inviterer til åpent informasjonsmøte om oppgradering av strømnettet mellom Stølaheia i Stavanger, Harestad i Randaberg og Nordbø på Rennesøy.

Informasjonsmøtet er tirsdag 2. oktober kl. 19.00 i kommunestyresalen på kommunehuset.

Det er behov for å bygge nye kraftlinjer og ny transformatorstasjon på Harestad (se alternativer i kart under). På informasjonsmøte blir det vist mulige traseer.

Lyse Elnett ønsker innspill fra grunneiere og andre med interesser i området og har derfor også åpne kontordager.

Torsdag 4. oktober kl. 12.00-18.00 er det åpen kontordag på kommunehuset i Randaberg.

Ingen påmelding er nødvendig. For mer informasjon, se www.lysenett.no/randaberg-rennesoy.