Kulturpris og Kulturstipend 2018

Har du kandidater til kulturprisen? Hva med å søke Kulturstipend? Søknadsfrist 25. oktober 2018

Kulturpris

Randaberg kommunes kulturpris kan tildeles enkeltpersoner eller organisasjoner som har gjort en stor innsats på kulturområdet i Randaberg.

Kulturprisen kan tildeles enkeltpersoner fra Randaberg som har utmerket seg innen kulturområdet på nasjonalt eller internasjonalt område.

Begrunnende forslag på kandidater sendes kommunen innen 25. oktober 2018.

Kulturprisen i 2017 ble tildelt Aina og Aril Schøld

Her finner du skjema og oversikt over tidligere vinnere:

Kulturstipend

Randaberg kommune deler ut kulturstipend med formål å stimulere til fortsatt utvikling og innsats innenfor kulturområdet i kommunen.
    Stipendet kan søkes både av utøvere innen idrettsområdet, og personer som driver kunstnerisk eller kulturell virksomhet.
    Både de som driver slik virksomhet på frivillig basis, og de som har dette som sitt yrke kan søke.

Søknadsfrist: 25. oktober 2018.

Mer informasjon finner du her: