Velkommen til innbyggerhøring om budsjettet

Ordføreren inviterer innbyggere, lag og organisasjoner i Randaberg kommune til innbyggerhøring, torsdag 9. november.

Budsjett 2018
    Rådmann Magne Fjell presenterer nytt budsjett i neste uke. Budsjett-dokumentene vil være tilgjengelig mandag 6. november kl. 9.
    Innbyggarhøyring i november 2016
    Fra innbyggerhøringen i 2016.

Både ordfører Kristine Enger (Ap) og varaordfører Gunhild Vårvik Tangeland (KrF) deltar under høringen.

De ønsker å bruke høringen til å lytte til innspill fra innbyggerne og lag og organisasjoner om budsjettet, - om saker som opptar deg som innbygger, og som det er viktig at politisk ledelse i kommunen får høre mer om.

- God informasjon, involvering og høring av innbyggernes synspunkter er viktig i forbindelse med budsjettet. Budsjettet handler om hvordan vi kan skape bedre velferdstjenester, og da er det viktig å involvere innbyggerne, sier ordfører Kristine Enger.

Hver deltaker vil få ti minutter til å fremføre sin sak. Skriftlige innspill mottas gjerne i forkant av fremførelsen.

Innbyggerhøringen:
    Dato: Torsdag 09.11.2017
    Tid: Dørenes åpnes fra kl. 18.
    Sted: Kommunestyresalen, kommunehuset

Påmelding:
    Påmelding til Tone M. Haugen på e-post: tone.m.haugen@randaberg.kommune.no. Dersom du har spørsmål, ta kontakt på telefon 982 13 579.

Frist for påmelding er onsdag 08.11. kl. 24.00.

Velkommen!