Nå er vi inne i siste forhåndsstemmeuke!

Du må kjappe på dersom du har tenkt å stemme på forhånd. Fredag 8. september er siste dag i forhåndsstemmeperioden.

Valgting
    I Randaberg avvikles valget over to dager, søndag 10. og mandag 11. september, begge dagene i Randaberghallen. Les mer om valget her.

- Så langt i valget nærmer vi oss rekorden når det gjelder antallet forhåndsstemmer, satt for fire år siden med 1 502 stemmer, sier Tone M. Haugen, kommunikasjonssjef i Randaberg kommune.

Tirsdag morgen kunne valgfunksjonærene i kommunen telle opp 1 368 forhåndsstemmer.

- Målet må være å slå denne rekorden, sier Tone M. Haugen. Men innbyggere, og andre, bør kjappe på, side den aller siste dagen i forhåndsstemmeperioden er fredag 8. september.

Oversikt over forhåndsstemmer:
    Blant de 1 368 forhåndsstemmene som var mottatt i Randaberg kommune per mandag 4. september, var 522 stemmer mottatt på servicetorget og 652 stemmer mottatt på Randaberg folkebibliotek. Her kan du lese oversikten per 04.09.