Kommunal heder

Randaberg kommune ønsker tilbakemelding fra idrettslagene og andre om utøvere som har prestert på høyt nivå i 2017.

Tilbakemelding innen 15.12. til e-post: post@randaberg.kommune.no.

- Vi ber om tilbakemelding før 15. desember, dersom det er noen som dere mener oppfyller kriteriene for kommunal påskjønning for kulturprestasjoner, sier Ingunn Moa, avdelingsleder fritid i Randaberg kommune.

Her er kriteriene for kommunal påskjønning:

1. Kommunens hederstegn kan tildeles enkeltpersoner eller lag fra Randaberg som har vunnet eller tatt medalje i offisielt Norgesmesterskap, Nordisk mesterskap, eller deltatt i Europamesterskap, Verdensmesterskap eller Olympiade som representant for Norge.
    2. Kommunal påskjønning kan også gis til enkeltpersoner eller lag som har oppnådd offisielle allmennkulturelle prestasjoner med nasjonal eller internasjonal anerkjennelse.
    3. Individuelle utøvere blir hedret i hjemkommunen selv om disse tilhører klubber/lag i andre kommuner. Deltakere i lagidretter hedres i lagets hjemkommune.