Første grabbetak

Ordførar Kristine Enger sette mandag grabben i Randabergparken ved Vardheim, for det som i løpet av 2018 skal bli nye Randaberg helsesenter.

Sunnhetsgrenden, skisse
    Slik skal det sjå ut.
    Ordførar Kristine Enger saman med repr frå Rygg Maskin og Randaberg kommune
    Ordførar Kristine Enger saman med f.v. Solbjørg Merethe Isaksen, prosjektkoordinator i Randaberg kommune, Kristine Enger, Bjørn Terje Middelthon, Kim Ivan Holmen og Kenneth Kolnes, alle tre frå Rygg Maskin, og Audun Erling Ekroll, prosjektleiar frå Randaberg kommune. Klikk for større bilete.
     I Randabergparken ved Vardheim skal Randaberg helsesesenter byggast.
    I Randabergparken ved Vardheim skal det byggast helsesesenter. Klikk for større bilete.
    Tilsette på Vardheim med flagg
    Ordføraren helsar på tilsette på Vardheim og i Helse og oppvekst, f.v. Siw D. Myhre Johanson, Eva Tunge Karlsen, Ann Kristin S. Thomson, Tineke Steen, Inger Elin Myhre, Svein Olav Kristensen og Kristine Enger. Heilt til høgre står prosjektleiar Oddbjørn Wornæs frå Prosjektil AS. Klikk for større bilete.

Randaberg Helsesenter er første del av ei større utbygging og fornying av Vardeheimområdet i sentrum.

I det første byggetrinnet skal kommunen etablere 34 sjukeheimsplassar og tannlegekontor. Første etasje skal blant anna innehalde fellesfunksjonar som resepsjon, tannlegekontor og tekniske installasjonar. Under heile bygget kjem det parkeringskjellar.

Prosjektet har ei total kostnadsramme på 143 millionar kroner.

Bygget er planlagt med betongdekke og kombinasjonen stål og betong i berekonstruksjonen. Fasadene består av tre- og metallplatekledning.

18 månader byggeperiode
    Prosjektleder Oddbjørn Wornæs frå firmaet Prosjektil AS i Stavanger fortel at sluttdatoen for byggeprosjektet ikkje er satt endeleg, men at dei går utifrå ein byggeperiode på totalt 18 månader.

- Vi startar no med å renske og markrydde tomta og området i parken ved Vardheim. Det er ei relativt trang tomt dette her, det vil difor bli bygd ein ny transportveg inn og ut frå tomta ved gangstien ved innkøyringa til Forsamlingshuset.

Fire meter ned
    Rygg Maskin, som har gravearbeidet på tomta, skal grave seg fire meter ned i grunnen, blant anna for å gje plass til parkeringskjellar under heile det nye bygget.

VA-leidningar (vatn og avløp) i grunnen skal det også flyttast på.

- Det ligg eindel leidiningar på skrå i grunnen i dag, desse flytter vi og legg langsmed fortauet, seier Oddbjørn Wornæs.

Planar for frisklivsentral
    I tillegg til eit bygg for 34 sjukeheimsplassar og kontor for tannlegen, er det planar om å bygge frisklivsentral og aktivitetsrom i bygget.

Hvis alt går etter planen står bygget ferdig ved årsskiftet 2018-2019.