Felles markering av frigjeringsdagen

Sidan 1947 har meir enn 100.000 norske kvinner og menn gjort teneste for Noreg i internasjonale fredstryggande operasjonar. 8. mai blir desse personane heidra.

Oversikt internasjonale operasjoner
    Her er oversikt over Noreg sine bidrag i internasjonale operasjoner.

Fleire kommunar på Jæren slår seg saman for å markere frigjeringsdagen og veterandagen 8. mai i Vatneleiren i Sandnes.

Kommunane som deltar er Sandnes, Gjesdal, Klepp, Time, Hå, Stavanger, Sola, Randaberg, Rennesøy og Finnøy. I tillegg deltar representantar frå Forsvaret og NVIO (Norges Veteranforbund for Internationale Operasjoner).

Markeringa av veterandagen og frigjeringsdagen startar kl. 18 i Vatneleiren. Det offisielle programmet inneheld talar, kransenedlegging og medaljeutdeling. 70-årsjubileet til Tysklandsbrigaden blir også markert denne dagen.

Arrangementet i Vatneleiren er opent for alle. Vi kjem attende med meir informasjon når dagen nærmar seg.