UDI seier ja til Viste Strandhotell

UDI har tildelt Hero Norge AS kontrakt på drift av asylmottak ved Viste Strandhotell. Det blir informasjonsmøte på Viste Strandhotell 10. februar kl. 18.00.

- Tildeling og kontrakt på drift av mottak skjer under føresetnad av at kommunestyret godkjenner bruksendring for hotellet. Dette blir avgjort i kommunestyret sitt møte førstkomande torsdag, seier rådmann Magne Fjell.

Informasjonsmøte
    - Det er avklart med UDI og Hero at det blir informasjonsmøte på Viste Strandhotell onsdag 10. februar kl. 18.00, seier Magne Fjell. Kyrkjevergen/Kyrkja og lensmannen er også invitert til møtet.

150 plassar
    Mottaket på Viste er planlagt skal ha totalt 150 plassar, 95 på hotellet og resten spreidd. Det betyr at 55 asylsøkarar skal bo i boliger og leigebustader rundt omkring i kommunen.'

Oppstartsdato er 1. mars 2016.