Skape tilbyr kurs

Skape, som gir veiledning og opplæring til nyetablerere i regionen, har forberedt høsten 2016 med nye kurs.

Hva er SKAPE?
    Skape gir veiledning og opplæring til etablerere i Rogaland som vil starte egen bedrift. Skape er et partnerskap mellom statlige myndigheter (Innovasjon Norge, Fylkesmannen i Rogaland og NAV), kommunene i fylket og Rogaland Fylkeskommune, som også er administrativt ansvarlig for Skape.

Oppstart for kursene i høst er 22. august (på kveldstid i Stavanger) - og 21. september (på dagtid i Stavanger).

- Dersom du planlegger å starte egen bedrift, da vil disse etablererkursene passe for deg. Vi tilbyr kurs både på dagtid og ettermiddag/kveldstid, opplyser Suzanne de Kok Selstad, nyansatt daglig leder i Skape.

Kurs på dagtid
    Kurset består av 7 samlinger fra kl. 9 til 15. Kursstart er 21. september og kurset går til 19. oktober.

Kurs på ettermiddag/kveld
    Kurset består av 12 samlinger fra kl. 17.30 til 21 i Stavanger. Kurset går fra 22. august til 27. september og fra 24. oktober til 29. november.

Introduksjonskurs
    - Møt gjerne opp på ett av introduksjonskursene for å få mer informasjon, sier Suzanne de Kok Selstad.

Etablererkursene går på følgende datoer i 2016 (kl. 18-21 alle datoer): 17.08., 01.09., 07.09. (engelsk), 14.09., 20.10., 26.10. (engelsk), 30.11. og 05.12.

Andre kurs
    • Sosiale medier for bedrifter: 8. september
    • Lag profesjonelle websider for din bedrift: To kvelder (Stavanger)

Du kan lese mer om kursene på Skape sin egen hjemmeside.