Nye lærlingar

Talet på lærlingar aukar jamnt og trutt i Randaberg kommune. Onsdag kunne ordførar og rådmann ynskje fem nye helsefaglærlingar velkomen til kommunen.

Rådmann Magne Fjell saman med nye lærlingar
    Rådmann Magne Fjell helser på nye lærlingar. I bakgrunnen ordførar Kristine Enger.

- Vi er i dag 13 lærlingar i Randaberg kommune, inklusiv dei fem nye lærlingane. Vi skal totalt ha 20 lærlingar. Det kjem difor to nye lærlingar til kommunen kvart år fram til vi når dette målet, seier lærlingekoordinator Randi Hellerud i Randaberg kommune.

Blant dei 13 lærlingane er 10 innanfor helsefaget, 2 innanfor barn og ungdomsarbeidarfaget og 1 er IKT-lærling.

- I åra framover kjem kommunen til å tilsette fleire lærlingar innanfor faga byggdrift og gartnar, seier Randi Hellerud.

Dei fem helsefagarbeidarane som byrja onsdag, vil dei neste to åra få praksis på ulike stadar, blant anna på sjukeheimane i kommunen, i dagsenter, i bustad og innanfor psykisk helse.