Nr. 28 i Kommune-NM

Randaberg kommune kjem på 28. plass i noregsmeisterskapen for kommunar.

NHO sitt Kommune-NM
    rangerer norske kommunar og regionar etter 21 ulike indikatorar innanfor hovudkategoriane næringsliv og privatøkonomi, arbeidsmarknad, demografi, kompetanse og kommuneøkonomi.

Kommune-NM er ei kåring av Noreg sine mest berekraftige og attraktive kommunar, gjennomført av NHO i samarbeid med Vista Analyse.

For sjuande år på rad er Sola vinnaren, tett fulgt av Bærum på andre plass, deretter Oslo, Asker og Stavanger.

Sjølv om 17 Rogalands-kommunar er blant dei 100 høgast rangerte kommunane i Noreg, peikar Rogaland seg ut som fylket med fleste kommunar i tilbakegang. Her er det store negative endringar innanfor arbeidsmarknaden for alle kommunane, med unntak av Sola, sjølv om arbeidsløysa også her har auka kraftig.