Mulighetsterminalen hjelper arbeidssøkende

Mulighetsterminalen i Stavanger sentrum er et møtested for arbeidssøkere fra Stavangerregionen som vil nettverke.

Mulighetsterminalen åpnet 4. desember i fjor, og er et samarbeid mellom Stavanger kommune og NAV Rogaland med prosjektledelsen i Greater Stavanger. Terminalen er et regionalt tilbud, noe som betyr at også innbyggere i Randaberg, Sandnes og Sola er hjertelig velkomne til å benytte seg av møtestedet.

Mulighetsterminalen består av aktiviteter som jobbmesser, foredrag, kurs, turgrupper og tid for kaffe og en god prat. Du kan selv invitere til møter, søke råd og kompetanse, bruke pc og lese avisen. Her treffer du arbeidsgivere, rekrutterere og andre som står mellom to jobber.

Mulighetsterminalen har lokaler i Nedre Strandgate 89, og det er åpent hus hver ukedag mellom kl. 8 og 10.

Les mer om Mulighetsterminalen på Facebook.