BUK drøfter skulekrinsgrensene

Ordførar Kristine Enger ynskjer at saka om dei nye krinsgrensene for skulane blir drøfta i barn og unge sitt kommunestyre 25. februar, før saka blir endeleg avgjort i kommunestyret i mars.

Vedtaket frå HOL
    Kretsgrensene blir f.o.m. høsten 2018 slik:
    1) Elever i klassene 1.-8.tr. som sokner til området Goadalen, som per 2018 går på Harestad skole, eller skal begynne i 1.kl. i 2018, flytter over til Goa skolekrets f.o.m. høsten 2018.
    2) Elever fra Goadalen, som skal begynne, eller går i 1.-4. kl., gis valg om å fortsette på
    Harestad skole frem t.o.m. 4.-kl. Dette valget gjelder frem til nytt barnetrinn på Harestad skole er ferdig. Etter endt 4.-tr. på Harestad skole fortsetter disse elevene sin skolegang på Goa skole.
    3) Elevene som høsten 2018 skal begynne i 8.-10. trinn, fortsetter i de klassene de allerede er en del av på Harestad skole.
    4) Sikker skolevei: Flyttingen av elever forutsetter at sikker skolevei er opprettet, dvs. med nye underganger i krysset Goaveien-Kyrkjeveien og gangsti fra Goadalen til Goakrysset. Dersom krysset ikke er ferdig, må trafikksikkerhetstiltak iverksettes.
    5) Ny foreslått kretsgrense som omhandler Viste/Raustein utgår og forblir som den er i dag.

Denne saka har allereie skapt eit kraftig engasjement blant foreldre i Goadalen.

Hovedutval for oppvekst og levekår drøfta saken 27. januar. Utvalet vedtok her - mot stemmen til Senterpartiet - at krinsgrensene blir endra frå hausten 2018 (sjå vedtaket frå HOL i gul ramme til høgre).

Vedtaket inneber mellom anna at elevar frå Goadalen, og som går i klassene frå 1. til 8. trinn på Harestad skule i 2018, blir flytta over til Goa skule hausten 2018.

BUK-møte 25. februar
    Før saka blir endeleg avgjort i kommunestyret 31. mars, skal barn og unge sitt kommunestyre (BUK) drøfte den i sitt neste møte, 25. februar.

- Det er viktig at denne saka blir tatt opp i barn og unge sitt kommunestyre, fordi dei bør uttale seg i saker som er særleg viktige for barn og ungdom i bygda, seier ordførar Kristine Enger.