Valmaterialet ut til alle husstandar

Jobbsentralen starta tysdag å pakke valmateriale til dei sju partia som stiller liste ved kommunevalet.

Småjobbsentralen pakker valmaterialeI løpet av 14 dagar vil alle 4 347 husstandane i kommunen få tilsendt valmaterialet frå dei politiske partia.

- Vi har i dag med oss fem dyktige personar til å pakke valmaterialet. Mengda av trykksaker som skal i dei ulike konvoluttane varierer frå parti til parti, men alle husstandane skal få tilsendt materialet i god tid før valdagane, søndag 13. og mandag 14. september, opplyser Torgrim Seland og John Viste frå Jobbsentralen i kommunen.

Til å hjelpe seg tysdag hadde dei (biletet over, frå venstre) Yusuf Abdulkadir Mohamed (50 år frå Somalia), Saeed Tareq (50 år frå Irak), Younes Ahmadi (21 år frå Afghanistan), Moqtar Mohamad Muse (35 år frå Somalia), Torgrim Seland og John Viste frå Jobbsentralen og Sadiyo (29 år frå Somalia). (Klikk på biletet for større versjon).