Sjefsbytte i Nav

Nav-sjef Kel Tighe skal ha utviklingspermisjon de fire neste månedene. I hans sted skal Cecilie Westergaard fungere som Nav-leder fram til juni. Cecilie kommer fra Nav Rogaland som rådgiver og ser fram til å jobbe i den grønne landsbyen.

- Jeg er veldig glad for at Cecilie har takket ja til å fungerer som Nav-leder. Hun har lang erfaring fra Nav, arbeid med ungdommer og flyktningetjenesten, sier Kel Tighe.

Kel Tighe skal ferdigstille en masteroppgave i endringsledelse, og har derfor søkt og fått innvilget permisjon fram til sommeren.

- Finne gode løsninger
    - Jeg har fått med meg at Nav Randaberg er god på arbeidsgiverkontakt og finner gode løsninger for brukere, sammen med det lokale næringslivet, sier Cecilie Westergaard om sin nye jobb.

I tillegg til arbeid som rådgiver i Nav Rogaland, har Cecilie også erfaring fra sosialtjenesten og flyktningetjenesten ved Nav-kontoret i Strand kommune. Hun ser at det er stor likhet mellom kontorene i forhold til kommunale tjenester.

- Godt mottatt
    - Jeg har nå vært her i den grønne landsbyen i to uker, og kjenner at jeg er veldig godt mottatt - takk for det til dere alle. Men det har vært travelt, og det vil bli travelt i tiden framover også, sier Cecilie Westergaard.

- Nav Randaberg har mange dyktige medarbeidere og med Cecilie som fungerende leder vil vi utvikle vår kompetanse på viktige område i løpet av våren, sier Kel Tighe om sin arvtager.

Cecilie Westergaard overtar som Nav-leder fra og med mandag 9. februar.