Meir regional slagkraft?

"Meir regional slagkraft - er kommunesamanslåing vegen å gå?" er tittelen på det nye folkemøtet om kommunereforma, mandag 8. juni i Sola kulturhus.

Ekspertutvalet (Foto: Kommunaldepartementet)Tid og stad: Mandag 8. juni kl. 19 i Sola kulturhus, Kongshaugvegen 32.
    Innhald: Vil færre og større kommunar gje større regionalt handlingsrom og gjennomførings-kraft?
    Innleiarar: Helene Ohm, rådmann i Finnøy kommune og medlem i Regjeringa sitt ekspertutval (biletet over. Helene Ohm sit framme til venstre) og amanuensis Ole Gustav Narud, tidlegare ordførar i Åmot kommune og leiar i Lokalsamfunnsforeninga, samt medlem i det offentlege utvalet som skal revidere kommunelova (biletet under. Foto: Kommunal Rapport), innleier til debatt.

Ole Gustav NarudI panelet sit ordførarane Reinert Kverneland frå Time, Stanley Wirak frå Sandnes, Ole Ueland frå Sola, gruppeleiarane Cecilie Bjelland, frå Stavanger AP, Tove Frantzen, frå Sandnes Venstre, og varaordførar Bjørg Tysdal Moe, Stavanger.

Det vil bli opna for synspunkt og innspel frå salen.

Ivar Rusdal (Foto: Kristin Svorte)Møteleiar er Ivar Rusdal (biletet til høgre. Foto: Kristin Svorte), styreleiar i Nordsjø Media AS, Handelsbanken Norge og European Newspaper Publishers' Association (ENPA).

Arrangør av folkemøtet er kommunane Gjesdal, Hå, Klepp, Randaberg, Sandnes, Sola, Stavanger og Time.