Anbefales som bokommune

9 av 10 nordmenn svarer "ja" på spørsmålet om de ville anbefalt andre å flytte til sin kommune. I Randaberg, Løten og Tysvær kommune svarte samtlige av de spurte "ja" på dette spørsmålet.

I forbindelse med EPSI Norge sin kundeundersøkelse, er nordmenn blitt spurt om de ville anbefale andre å flytte til sin kommune. Det er hentet inn nærmere 20.000 svar fra personer i alderen 15–79 år, samt fra norske bedrifter med én ansatt eller flere.

Analysen viser at samtlige av de spurte i Randaberg, Løten og Tysvær kommune ville anbefale sin kommune som bokommune.

Samlet svarer 9 av 10 nordmenn "ja" på spørsmålet om de ville anbefale andre å flytte til sin kommune, mens 9 prosent svarer nei. Målingen viser også en sammenheng mellom innbyggernes tilfredshet og deres anbefalingsadferd.

På spørsmål om tilfredsheten med tjenestene som kommunen tilbyr, så ligger de tre aktuelle kommunene i tet sammen med Asker kommune.