Unge politikarar

Barn og unge sitt kommunestyre i Randaberg hadde si første samling i kommunestyresalen torsdag. Opplæring stod på programmet den første dagen.

BUK september 2014Barn og unge sitt kommunestyre (BUK) er for elevar frå 5. til og med 10. klasse.

Kvar skule har seks faste representantar - tre frå barnetrinnet og tre frå ungdomstrinnet - i tillegg til varamedlemmer.

Biletet over: BUK-representantane i eit av gruppemøta under samlinga torsdag, saman med sine kontaktlærarar.

Under opplæringsdagen torsdag fortalde skulesjef Jenny E. Nilssen og ordførar Bjørn Kahrs om arbeidet i BUK. I tillegg vart det gjeve korte orienteringar frå eit par av fagavdelingane i kommunen (plan & forvaltning og fritid) og delt ut iPad til kvart av dei faste medlemmene.

Dette er BUK 2014/2015:
    Harestad skule: Medlemmer: Kristine Aarsvoll Bø, Sara Lee Heradstveit, Håkon Bjåstad, Tilla Moi Pedersen, Henrik Lundebakk Flatebø og Henni Rygg Ims. Varamedlemmer: Fredrik Iversen, Herborg Bjåstad og Andreas Bru.

Grødem skule: Medlemmer: Tiril Jacobsen, Ine Pedersen, Sondre Knudsen, Oliver Meltveit, Martine Ydstebø og Anders Sørheim. Varamedlemmer: Amanda Sørheim, Kamilla Berge, Camilla Omland, Henrik Nilsen, Nathalie Berntsen og Kristoffer Hauge.

Goa skole: Medlemmer: Ole Pedersen, Andreas Hognestad, Regine Henningsen, Lene Dirdal, Birte Tunge Sterri og Lars Helland. Varamedlemmer: Alexander Idsøe Bakke, Simon Fikstvedt Goa, Olav Nymoen Posti, Aleksander Haugstad Johnsen, Tonje Riise og Sania Kastrup Sømme.

Det er utarbeida eigne retningsliner for BUK, som du kan sjå her.