Tungenesmøtet 2014

Onsdag 3. september kl. 18-21 blir det årlege Tungenesmøtet arrangert. På programmet står blant anna Rogfast, nye vegløysingar og nytt, nasjonalt øvingssenteret for brannvern.

Regionvegsjef Helge Eidsnes, varabrannsjef Ståle Fjellberg, rådmann Magne Fjell og ordførar Bjørn Kahrs er blant foredragshaldarane. I tillegg viser Randaberg Fotball fram sine nye stadionplanar, og vi får høyre om Maritimt Vitensenter i Tungevågen, som blir det nye landemerket i innseglinga til Stavanger.

Program:
    17.30: Registrering og mingling.
    18.00: Velkomen. Bent Bergesen, leiar for Næringsforeininga si ressursgruppe for Randaberg.
    18.10: Status Rogfast. Helge Eidsnes, regionvegsjef i Statens vegvesen.
    18.30: Korleis blir E39 gjennom Randaberg? Laila Løkken Christensen-Dreyer, planleggingsleiar i Statens vegvesen.
    18.50: Nytt nasjonalt øvingsenter for brannvesenet, SASIRO. Ståle Fjellberg, varabrannsjef i Brannvesenet Sør-Rogaland.
    19.05: Pause
    20.00: Mekjarvik - planane for eit spanande næringsområde. Magne Fjell, rådmann i Randaberg kommune.
    20.20: Ny stadion på Randaberg. Johan Vistnes, RIL Fotball.
    20.40: Maritimt vitensenter på Tungenes. Bjørn Kahrs, ordførar i Randaberg.
    21.00: Slutt.

Meir informasjon: Kontakt Anne Woie: woie@stavanger-chamber.no

Påmeldingsfrist: 2. september kl. 12. Klikk her for å melde deg på.

Arrangør er Næringsforeininga i Stavangerregionen i samarbeid med Sparebank 1 Sr-Bank og Randaberg kommune.