Sceneskifte på Vistnestunet

Det komande året skal Tove K. Galta vikariere for Reidun Irene Bjordal som formidlar på Vistnestunet museumsgard og kulturkonsulent i Randaberg kommune - 50 prosent på kvar av desse to stillingane.

Tove har permisjon frå stillinga som musumspedagog ved Stavanger museum det eine året ho skal vikariere i stillinga i Randaberg kommune.

"Museumsdama" Tove K. Galta er oppvoksen på Randaberg, men bor i dag på Tasta.

- Tidlegare har eg arbeidd 16 år som museumspedagog for Stavanger museum, Ledaal og Breidablikk, samt driftsansvar ved Norsk barnemuseum. Dei to siste åra har eg imidlertid tatt masterutdanning i endringsleiing, parallelt med ei 30 prosent stilling som rådgjevar ved Utstein kloster, seier Tove K. Galta.

- No gler eg meg til å ta fatt på jobben i Randaberg kommune.