Ministerbesøk til Randaberg

Klima- og miljøminister Tine Sundtoft besøkte Randaberg på tysdag. Målet med turen var å få ei orientering om arbeidet i Jæren vannområde og dei tiltak som er gjort for å betre miljøet i og rundt Hålandsvatnet.

Ordførar Bjørn Kahrs ynskte ministeren med følge velkomen til kommunehuset på Randaberg. Før ministeren tok turen til Hålandsvatnet, var det her orientering om arbeidet til vannregion Rogaland. Program og deltakarliste ser du her.

Ved Hålandsvatnet vart ministeren orientert om vatnet som turmål og rekreasjonsområde, i tillegg til at det vart gjeve informasjon om både rensepark og landbrukstiltak langs vatnet.

På sin korte tur langs Hålandsvatnet møtte Tine Sundtoft også grønnsaksprodusent Einar Hansand, som forsynte delegasjonen med ferske og kortreiste grønnsaker, - planta ut i august, kunne han fortelle.

Bilete frå Tine Sundtoft sitt besøk ser du her (Flickr).

Betydningen av vern av vassdrag, kystsone og landskap???

·         Bjerkreimselva, vassdragsvern og kalking = Er blitt en av landets beste lakseelver

·         Jærstrendene landskapsvern

·         Våtmarksområdene og våtmarksvern m.v.

v/ Per Kristian Austbø, ass. fylkesmiljøvernsjef