Film Randaberg!

Bli ambassadør for din kommune! Som en lokalkjent, vis oss dine #insiderstipsRS om hvordan en best kan oppleve naturen i Randaberg.

Stavangerregionen - som er markedsfører for Stavangerregionen som reisemål - står bak en ny videokonkurranse, der målet er å vise verden det beste fra vår kommune via en kortfilm.

Stavangerregionen - Carmen-Cristina Carpio Pettersen- Turister stoler mer på folk som har opplevd ting før, og fra folk som er lokalkjente, "word of mouth"-markedsføring. Derfor lager vi #insiderstipsRS, som er tips fra personer fra "innsiden", opplyser Carmen-Cristina Carpio Pettersen (bildet til høyre),  prosjektkoordinator for sosiale medier/
    informasjonsmedarbeider turistinformasjon i Region Stavanger BA.

Hvem kan delta?
    Konkurransen er åpen for personer over 18 år. Du må være bosatt i Norge for å delta. Det bare lov å delta med èn film, som må være lastet opp før 10. mars 2015.

Hvordan deltar jeg?

• Skap din video. Den kan være fancy med grafikk og musikk, eller en enkel film
    • Last opp videoen på Instagram eller Youtube, og husk tittelen: «Utforsk naturen med en lokalkjent». Deling via: #insiderstipsRS #Randaberg #RegionStavanger
    • Finalefilmene fra hver kommune vil bli lastet opp på www.regionstavanger.com/insiderstips.

Hva forventer dommerne å se?

• Inspirerende landskap i Stavangerregionen: Fjell, fjorder, elver og natur
    • At du forteller dine #insiderstipsRS! Vær energisk, inspirerende og positiv
    • Du får også ekstra poeng for humør og kreativitet

Premier
    To vinnere blir trukket ut 15. mars 2015. Førstepremie er cruise for to til Lysefjorden med båten Rødne Fjord Cruise og to billetter til et vårshow på Stavanger konserthus. Andrepremien er overnatting for to på Sola Strandhotell, inklusiv spa.

Stavangerregionen består av kommunene Stavanger, Sandnes, Sola, Randaberg, Klepp, Time, Hå og Gjesdal.