Vitjar fødestaden til Fairtrade

I neste veke, frå 13. til 15. januar, vitjar Fairtradegruppa i Randaberg Garstang i England. Garstang var den første byen i verda som fekk Fairtrade-status.

Saman med Fairtradegruppa (som er varaordførar Jarle Bø (leiar av gruppa), Anne Berit Berge Ims, Gro Losvik, Eirik Henningsen, Monica Viste Vagle (Små Øyeblikk), Leif Birger Goa (Rimi), Kjersti Gilje Fossan og Torfinn Goa), deltek Cecilie Aarseth (Bygdebladet) og Laura Seltveit (varaordførar i Sauda) på turen til den vesle byen i Lancashire-området.

- Vi håper å bli inspirert av det gode arbeidet denne byen gjer, seier Anne Berit Berge Ims, kommunikasjon- og næringssjef i Randaberg kommune.

Google MapLes meir om Garstang, Lancashire, North West England her.

Program:
    Søndag 13. januar
    Kl. 20.00: Crofters Hotel (det første hotellet i Garstang som byrja med  Fairtrade-produkt).
    Kl. 21.00: Middag ved Crofters Hotel

Mandag 14. januar
    Kl. 09.30: Møte med ordførar og presse.
    Kl. 11.00: Besøk til lokal osteprodusent.
    Kl. 14.00: Presentasjon @ The FIG Tree by Bruce Crowther + Q & A session.
    Kl. 15.00: Garstang Fairtrade tur med Bruce Crowther
    Kl. 18.30: Middag @ Pipers (der Fairtrade-byen vart grunnlagt)

Tysdag 15. januar
    Kl. 09.00: Vitje sjokolade workshop/sjokoladeprodusent