Rygg Belysning er "Årets bedrift 2013"

Rygg Belysning er av ein samrøystes jury kåra til "Årets bedrift" i Randaberg 2013.

Johan Rygg

- Det betyr fantastisk mykje for oss å få ein slik pris. Med prisen som Årets bedrift har vi ei kjensle av at vi blir sett, seier dagleg leiar Johan Rygg om prisutdelinga (biletet til høgre. Foto: Rygg Belysning).

Og du ser lyst på framtida?

- Det har aldri vore so interessant å vere i bransjen som det er no, det skjer utruleg mykje spanande. Vi er ikkje ein tradisjonell lysbutikk, sidan vi driv meir med lysrådgjeving og rettleiing av kundar. Eg plar seie at alle kan selge ein lampe, men ikkje alle kan selge lys.

Juryen si grunngjeving:
    Rygg belysning ble etablert ved en ren tilfeldighet i 1985. De startet med å importere lamper direkte fra fabrikker i Italia. Butikklokalene var hjemme i kjelleren og var på 26 m2. Åpningstiden var fra kl. 16.00-19.00 hver dag. Inntekten skulle være tilleggsnæring til gårdsdriften. Rygg Belysning vokste fort og flyttet lokalene til låven, der de i dag har en moderne butikk på 400 m2.

Rygg Belysning er medeier i belysningskjeden Mesterlys og er største butikk i kjeden, som har butikker over hele landet. Firmaet er tildelt prisen Årets Mesterlysbutikk tre ganger, senest i 2012. På den store belysningsmessen i Stockholm ble Rygg Belysning kåret til beste belysningsbutikken i Norge i 2006.

Forventet årlig omsetning ligger på 10 mill. kr, og øker jevnt hvert år. Firmaet har seks medarbeidere som har hatt sitt arbeid i bedriften i mange år. Sykefraværet er svært lavt. Juryen har i sin vurdering lagt vekt på bedriftsøkonomiske forhold og bedriftens betydning for lokalsamfunnet. Næringslivet i Randaberg er aktivt, frodig og mangfoldig. Rygg Belysning er en av disse, og er med på å skape et godt omdømme for kommunen. Mange kjører langt for å komme til Randaberg for å handle hos Rygg Belysing!

Juryen har merket seg Rygg Belysning sitt motto: Lys gir lyst! Rygg Belysning er opptatt av miljø og er aktive med å innføre LED som ny lyskilde i Norge. LED som lyskilde er svært energisparende.

Med utgangspunkt i visjonen "Sammen skaper vi den grønne landsbyen", er det en glede å kunne gi årets pris til en bedrift i vår kommune som er anerkjent og innovativ innenfor sin bransje, og som er en god ambassadør for kommunen. Juryen mener at firmaet Rygg Belysning A/S er en verdig vinner av prisen "Årets bedrift i Randaberg 2013".

Randaberg 19. desember 2013
    Bent Bergesen, Kirsten Clausen, Magne Fjell

Prisen som "Årets bedrift 2013" vart delt ut under ordføraren si nyttårsmottaking i Grødem kyrkje første nyårsdag.