Landsbyhuset klar til bruk i august

Det vil likevel vere slik at førsteetasjen, som skal romme kafeen "Små Øyeblikk", frivilligsentral og ungdomstilbodet, kan takast i bruk i august, saman med møterom og kontor i tredje etasje.

Frå august til september er det først og fremst utvendige arbeid som skal ferdigstillast.

- Når Landsbyhuset står ferdig i september, blir dette eit strålande bygg både for innbyggarane og besøkande til Randaberg kommune og til Randaberg sentrum. I dette perspektivet betyr nokre månader forseinking eigentleg nesten ingen ting, seier rådmann Magne Fjell til alle dei som undrar seg over framdrifta ved ombygginga.

Her kan du lese meir om kva bygget skal innehalde.

- Det er også viktig for meg å seie at prosjektleiinga i Randaberg kommune, ved John Peder Samdal og Audun Erling Ekroll, har gjort og gjer ein glimrande jobb i høve ombygginga av Landsbyhuset. Sjølv gler eg meg stort til bygget står ferdig tidleg denne hausten, seier Magne Fjell.

Mange undrar seg over kva som skjer med Landsbyhuset. Etter ein langdryg byggeperiode, stadfestar no rådmann Magne Fjell at bygget vil stå ferdig i september i år. Det ligger imidlertid an til at førsteetasjen som skal romme kafeen Små Øyeblikk, frivilligsentral og ungdomstilbudet kan tas i bruk i august, sammen med møterom og kontorer i tredje etasje. Fra august til september er det først og fremst utvendige arbeid som skal ferdigstilles.

Resten kan stå som det står.

Jeg har også en endring til den eldre saken som det er linket videre til: http://www.randaberg.kommune.no/no/Organisasjonen/Kultur/Landsbyhuset-52/

Her vil jeg gjerne få endret teksten i første avsnitt etter ingress slik:

Her vil du blant annet finne bibliotek, kulturskole, frivilligsentral, ulike ungdomstilbud, Små Øyeblikk kaffebar,  og møtelokaler for lag og foreninger. Her vil vi skape et møtested på tvers av generasjoner!