Kulturprestasjoner 2013

Kommunal påskjønning for kulturprestasjoner 2013.

Som tidligere år ber vi om forslag på kandidater til kommunal påskjønnelse for kulturprestasjoner.

Kriterier:
    1. Kommunens hederstegn kan tildeles enkeltpersoner eller lag fra Randaberg som har vunnet eller tatt medalje i offisielt Norgesmesterskap, Nordisk mesterskap, eller deltatt i Europamesterskap, Verdensmesterskap eller Olympiade som representant for Norge.

2. Kommunal påskjønning kan også gis til enkeltpersoner eller lag som har oppnådd offisielle allmennkulturelle prestasjoner med nasjonal eller internasjonal anerkjennelse.

3. Individuelle utøvere blir hedret i hjemkommunen selv om disse tilhører klubber/lag i andre kommuner. Deltakere i lagidretter hedres i lagets hjemkommune.

Tilbakemelding om aktuelle kandidater gis innen 5. desember til Randaberg kommune, Kultur, postboks 40, 4096 Randaberg, eller til e-post: post@randaberg.kommune.no.