Frivillighetsprisen 2013

I desember i år skal den nasjonale frivillighetsprisen for 2013 deles ut. Bor årets Frivillighetspris-vinner i Randaberg kommune? Send inn forslag nå!

Norge ligger på verdenstoppen i frivillighet. For å feire all den fantastiske innsatsen som nedlegges, deler Frivillighet Norge hvert år ut Frivillighetsprisen til en lokal ildsjel, forening eller gruppe som har gjort en særlig bemerkelsesverdig innsats.

Kanskje er det en eller flere frivillige ildsjeler fra Randaberg kommune som i år skal bli feiret og gjort stas på under FNs internasjonale frivillighetsdag 5. desember? Frivillighetsprisen vil være en unik sjanse til å synliggjøre positive krefter i vår kommune.

Frivillighetsprisen skal gis til en initiativrik person, lokal forening eller gruppe, som har utmerket seg med frivillig innsats, engasjement og pågangsmot til beste for den enkelte og samfunnet. I tillegg til èn nasjonal vinner, skal det kåres 19 fylkesvinnere.

Fristen for å nominere til Frivillighetsprisen er 15.8. Send ditt forslag til Randaberg kommune, postboks 40, 4096 Randaberg, eller via e-post: post@randaberg.kommune.no.

Les mer om frivillighetnorge.no her.