Betre helsedata for kommunane

Samhandlingsreformen utfordrer alle delar av helsetenesten til å samhandle betre. No er nye styringsdata tilgjengeleg på nett, som skal sikre kommunane betre oversikt over helse- og sjukehustenester.

Samhandlingsreformen gjer det mogeleg for alle delar av helsetenesten til å samarbeide betre. Fylgjande styringsdata er på nett:

Det er «Kommunane sin bruk av somatiske sjukehus» (Somatisk (frå gresk Somatikòs, «av legemet»), betyr det som tilhøyrer kroppen) som no blir presentert i nytt, interaktivt format. Formålet er å presentere styringsdataene på ein meir brukarvennleg måte.

På dei nye sidene kan du skrive inn namn på den kommunen du ynskjer, og få presentert styringsdata på ein enkel måte. Det er også mogeleg å lage tabellar og figurer av dataene direkte på websida, og etterpå laste ned dataene på di eiga datamaskin.