Transportkorridor Vest

Fylkesutvalet gjorde den 15. februar 2011 vedtak om å sende forslag til regionalplan for Transportkorridor Vest i kommunene Sola, Randaberg og Stavanger til offentleg høyring.

Transportkorridor Vest er ein viktig hovudvegforbindelse gjennom fire næringsområder i den vestre delen av Nord-Jæren, frå rv. 509 Flyplassvegen / Sømmevågen i sør til fv. 409/E39 ved Tastatorget / Finnestadgeilen i nord.

Formålet med planarbeidet er å trekke opp hovudretningslinjene for utvikling av eit miljøvennleg og heilskapleg transportkonsept i korridoren. Regionalplanen skal blant anna vektlegge framkome for kollektivtransport og ivareta mjuke trafikantar, bustad- og grøntområder.

For strekninga Goa - E39 på fv. 409 blir det lagt fram to alternative forslag til trasèløysing, enten å ruste opp fv. 409 eller lage ny diagonal (sjå kart).