Nye sykkelkart for Nord-Jæren

Ei ny kartbok for sykkelturar på Nord-Jæren er klar.

Kartboka er laga i samarbeid mellom Sandnes, Stavanger, Sola og Randaberg kommune, Statens vegvesen og Rogaland fylkeskommune, og presenterer ulike sykkelruter på Nord-Jæren.

- Målet med kartboka for sykkelruter er å få fleire til å sykle til sine daglege gjeremål; til arbeid, til butikken, til vener, til skule, på tur eller rett og slett for mosjonen sin del, seier Jostein Vårlid, ingeniør i Randaberg kommune.

- Nord-Jæren egnar seg godt til sykling. Her er mange og gode sykkelvegar, flatt landskap, korte avstander og sykkelføre mest heile året.

Det nye sykkelkartet kan du m.a. hente på servicetorget, kommunehuset, eller på legekontora og sportsbutikkane i kommunen. God sykkeltur!