Nautofon på fyret

Lørdag 19. november kl. 20 ønskes du velkommen til en helaften med lyd og visuelle uttrykk på Tungenes fyr.

Nautofon kalles nyskapingen som arrangeres for aller første gang i neste uke. Arrangør er Jærmusèet, Zang: og Randaberg kommune, og de lover et bredt sammensatt program med lokale artister og kunstnere.

- Her blir det konserter, videokunst, installasjoner og performance. Tungenes fyr gir sitt bidrag til de visuelle opplevelsene med å tenne fyrlyset - for første gang siden 1984, sier Torgeir Nes fra Randaberg kommune og Eirik Gurandsrud fra Jærmuseet.

Konserter:
    Økland/Jackman – Wunderkammerduo
    Anders Hana/Ivar Grydeland
    Forus
    Gaute Vikdal

Performance:
    Rogaland Hot Club

Videokunst m/live musikk:
    Susanne Christensen (video), Pål Asle Pettersen (musikk)

Video:
    Fredrik Hana

Video/lysinstallasjon:
    Iver Findlay

Lydinstallasjon:
    Dag Egil Njaa

Koreografi/dans:
    Marit Sandsmark

Billetter: Kr 100,-. Forhåndssalg på servicetorget, Randaberg kommune, tlf 51 41 41 00 eller servicetorget@randaberg.kommune.no.

Se mer her
    Se plakat her, eller besøk Nautofon sin Facebook-side her: http://www.facebook.com/event.php?eid=165423083550701