Litteratur på fyret

Randaberg kommune og Kaptittel 11 samarbeider denne veka om to arrangement på Tungenes fyr.

Ingvild Hedemann Rishøi og Ruth LillegravenTorsdag 22.9 kl 19:
    Forfattarane Ingvild Hedemann Rishøi (t.v.) og Ruth Lillegraven. Ingvild Hedemann Rishøi les frå si kritikerroste novellesamling "Historien om Fru Berg" og Ruth Lillegraven presenterer og les frå sin eigen romandebut "Mellom oss".

Lene Ask (Foto: Aftenposten)Søndag 25.9 kl 13:
    Teikneserieverkstad med Lene Ask. Har du lyst å lære korleis du lager ein teikneserie? Eller kanskje du berre likar å teikne? Ein teikneserieverkstad for heile familien, der teikneserieskapar Lene Ask utfordrer store og små til å finne fram teiknegleda.

Billettar kr 50,- . Gratis inngang for barn under 4 år.

Arrangementet er eit samarbeid mellom Kapittel 11 Stavanger og Randaberg kommune. Sjå plakat her. Les meir på Kapittel 11 sine heimesider.