Frivillighetsprisen 2011

Norge ligger på topp i verden når det gjelder frivillig innsats.

Hvert år deler Frivillighet Norge ut Frivilighetsprisen til en ildsjel som har gjort en spesiell innsats.

Frivillighetsprisen skal gis til en initiativrik person, lokal forening eller gruppe, som har har utmerket seg med frivillig innsats, engasjement og pågangsmot til beste for den enkelte og samfunnet.

Anne Semb fra Kvæfjord i Troms vant prisen i 2010. - Prisvinneren gir barn og ungdom mot til å stå fram med kulturelle prestasjoner som sang, musikk og billedkunst, og gleder hele bygda med sitt engasjement, sa juryen i sin begrunnelse. Les mer om tidligere prisvinnere her.

Nå kan innbyggere i Randaberg foreslå sine egne, kommunale kandidater. Se eget brev om dette her

Frist for å melde forslag på kandidater er 12.september - på e-post til ingunn.moa@randaberg.kommune.no.