Bokbad med Tore Renberg

Torsdag 6. oktober kan du møte forfatteren Tore Renberg på Tungenes fyr.

Torsdag 6. oktober, kl. 20 - 23: Bokbad med Tore Renberg på Tungenes fyr. Dørene åpner kl. 19.30, konsertstart kl. 20. Inngang kr. 100,-. Forhåndssalg av billetter på servicetorget, Randaberg kommune.

- Blir kjekt dette
    På Tungenes fyr sin Facebook-side sier forfatteren: "Blir kjekt, dette, jeg har stor tro på en god kveld på fyret, og en bra samtale med Jan Zahl. Tenkte å lese litt opp fra den siste romanen, også. Vi ses!"

Med bøkene om Jarle Klepp har Tore Renberg skapt en av de mest bejublede romanseriene norsk samtidslitteratur, Renberg presenterer denne kvelden sin nye roman om Jarle: "Dette er mine gamle dager".

I tillegg til opplesning blir det samtale mellom forfatteren og Jan Zahl, journalist i Stavanger Aftenblad.

Les mer om konserten her.