Webinar om sirkulær økonomi og bærekraftige arbeidsplasser

Av: Kommunikasjon
Publisert: 08.02.2022
Det finnes mange nye ideer hos bønder og andre etablerte bedrifter som i dag ikke blir utnyttet. Bli med på webinaret for å lære nytt.

Webinar: Webinar om sirkulær økonomi og bærekraftige arbeidsplasser
Dato: 15.02.2022
Tid: Kl. 12.00-13.00
Pris: Gratis
Målgruppe: Landbruksforvaltning, bønder, bedrifter og andre interesserte

Det finnes mange nye ideer hos bønder og andre etablerte bedrifter som i dag ikke blir utnyttet. Spesielt kanskje inn mot nye trender som det grønne skiftet. Validé kan sammen med Sparebanken Vest, Connect og klyngen Norwegian Energy Solutions (NES) hjelpe bønder og andre bedrifter, som har ideer de ikke får realisert av ulike grunner. De har kalt prosjektet FornybarVest.

Ole Jørgen Engelsvoll og Anne Cathrin Østebø fra Validé vil på dette webinaret orientere om prosjektet og hvordan de tenker.

Det kan være viktig for landbruksforvaltningen å vite om prosjektet og være med å finne bønder og bedrifter som er i målgruppa

Påmeldingslink

Dersom du melder deg på, vil du ganske snart få en Teams-invitasjon til webinaret.

For mer informasjon: E-post: kari.sand@strand.kommune.no, tlf. 95 03 11 90.

Arrangør er Statsforvalteren i Rogaland og Validé.