Vi ønsker flere kandidater til Pensjonistprisen

Av: Ove Sveinung Tennfjord
Publisert: 17.11.2021
Det er fortsatt mulig å sende inn forslag på kandidater til Pensjonistprisen 2021 i Randaberg.

— Per i dag er det kommet inn ett kandidatforslag til Pensjonistprisen 2021. Det er vi glad for. Vi håper likevel på flere forslag til kandidater, før saken tas opp i Eldrerådet 30. november, opplyser Maren Grayston Bjartung i Politisk sekretariat i Randaberg kommune.

Forslag til kandidater kan du sende som brev til: Randaberg kommune, postboks 40, 4096 Randaberg, eller via e-post: post@randaberg.kommune.no.

Prisen blir delt ut av ordføreren under nyttårsmottakelsen 1. januar 2022.

Her kan du lese mer om tidligere vinnere av pensjonistprisen.

Bildet: Et knippe tidligere vinnere av Pensjonistprisen. Øverst: Inger og Bjarne Emil Harestad, sammen med ordfører Jarle Bø (2019). Midten til venstre: Gudrun Moe (2017). Midten til høyre: Åstein Vistnes, sammen med tidligere ordfører Kristine Enger og varaordfører Gunhild Vårvik Tangeland (2018). Nederst: Optimistene trekkspill- og toradergruppe, som vant prisen i fjor.