Oppfriskningsdose til de over 45 år

Av: Kommunikasjon
Publisert: 07.12.2021
Nå tilbyr vi tredje vaksinedose for de som er mellom 45 og 64 år.

Det er satt opp timer som kan bestilles for de som ønsker tredje dose av koronavaksinen. Du må være over 45 år, og det må ha gått fem måneder mellom dose 2 og dose 3.

Gå inn her for å bestille time til 3. dose

Du kan også bestille time via e-post vaksinekoordinator@randaberg.kommune.no, eller ringe vaksinekoordinator på tlf. 40 40 88 94, alle hverdager mellom kl. 08.30 og 10.30.

Drop-in-timer (du trenger ikke å bestille på forhånd)
For de som ikke har mulighet til å komme på dagtid på fastsatt time, er det drop-in-timer på mandager fra og med 3. januar mellom kl. 15.30 og 17.30. Vær obs at det ved drop-in kan påregnes noe ventetid.

Randaberghallen er stedet
Vaksineringen foregår i Randaberghallen, inngang ved hovedinngangen.

NB: Mandag 13. desember er siste drop-in-mulighet før jul. Denne dagen er det åpent til kl. 11, men du kan bestille time til vaksine på fastsatte tider frem til kl. 16.45.