Tømmeapp er klar til bruk

Tømmeappen "Min renovasjon" er nå aktivert og klar til bruk.

Du laster selv ned appen, velger kommune og legger inn egen adresse som sted.

- Når du har lagt inn adresse, får du informasjon om tømmedager og hvilken type avfall som hentes på hvilke dager. I tillegg kan du sette varsler på mobilen din, for å få beskjed når det er på tide å sette fram dunken, opplyser Jorunn Bogevik, teknisk sjef i Randaberg kommune.

I appen vil gjenvinningsstasjoner og returpunkter vise i kart, men vær obs på at abonnenter som benytter nedgravd anlegg ikke får opp tømmerute.

Skjermdump "Min renovasjon":

Du kan sende meldinger via appen
    I appen kan du sende meldinger direkte til kommunen (se skjermdump under).

- Det er også mulig å legge ved bilde til meldingene. Av den grunn ber appen om tilgang til kamera på mobilen, sier Jorunn Bogevik.

Har appen mangler?
    Dersom det er mangler for din eiendom i appen, tar du kontakt med servicetorget. Ved feil og mangler ellers, benytter du meldingsfunksjonen i appen (skjermdump under).