Lag og foreninger kan nå søke tilskudd fra Randaberg kommune. Søknadsfristen er 1. mars (illustrasjonsfoto).

Tilskudd til kulturtiltak 2023

Av: Kommunikasjon
Publisert: 13.02.2023
Lag og foreninger kan nå søke tilskudd fra Randaberg kommune. Søknadsfristen er 1. mars.

Elektroniske søknadsskjema og retningslinjer finner du på vår egen side: Tilskudd, stipend og priser.

Driftstilskudd
Søknadsskjema "Driftstilskudd til frivillige organisasjoner" skal benyttes for søknader om:

• Tilskudd til drift av barne- og ungdomsarbeid (omtales som søknad om medlemstilskudd i søknadsskjemaet)
  • Drift av private kultur- og idrettsanlegg
  • Reisestøtte til mesterskap/stevner
  • Tilskudd til utstyr
  • Tilskudd til administrative stillinger

Foreninger og lag som har årsmøte etter søknadsfristen, sender likevel inn søknadsskjemaet innen 1. mars, og opplyser samtidig om når regnskap og årsmelding kan ettersendes.

Tilskudd til arrangement
Søknadsskjema "Kultur og idrettsarrangement" skal brukes for de som søker tilskudd til arrangementer. (Det er løpende søknadsfrist).

Tilskudd til "Sommer i Randaberg"
Lag og foreninger som ønsker å lage ferieaktiviteter for barn og unge kan søke om tilskudd. Det kommer nærmere informasjon om denne ordningen senere, med eget søknadsskjema.

Tilskudd til dekning av ledsagers utgifter på feriereiser
Klikk her for søknadsskjema. Søknadsfrist: 1. mars.