Bli med på Sykle til jobben 2020

Publisert: 29.04.2020
Også i år tilbyr vi alle innbyggere og alle som jobber i Randaberg kommune gratis deltakelse i Sykle til jobben. Kampanjeperioden er fra 19. mai til 30. juni.

Sykle til jobben er en årlig kampanje med mål om å få flest mulig i aktivitet.

Under kampanjen registrerer deltakerne alt av fysisk aktivitet
Det er ikke bare sykling som teller. Padling, løping, svømming, klatring, fjellturer og styrketrening er også eksempler på poenggivende aktiviteter. Du kan delta individuelt eller som et lag med venner eller kollegaer.

Meld deg på!

I Randaberg i 2019 deltok 169 personer og 5 bedrifter i Sykle til jobben-aksjonen. Hvor mange blir med på en aktiv vår i 2020 når kampanjen gjennomføres for 47. gang?

Meld deg på Sykle til jobben

- Alle kan delta. Her gjelder det å bare være litt mer fysisk aktiv enn du er fra før, sier Anne Grødem, folkehelsekoordinator i Randaberg kommune.

Det er gratis å delta
Siden Randaberg kommune er en såkalt gratiskommune, har kommunen allerede betalt en avgift for alle innbyggere og alle som er ansatt i en bedrift i Randaberg.

Ta bilder!
Underveis i aktivitetsperioden ber vi deg dele din aktive hverdag med #sykletiljobben.