Aktiviteter i sommerferien

Av: Kommunikasjon
Publisert: 22.06.2022
Har du ikke fått meldt deg opp til ferieaktiviteter for barn og unge enda, fortvil ikke. Det er flere gode aktiviteter som du kan delta på.

Sommer i folkehallene

Lørdag 25.juni åpner sommer i folkehallen på Randaberg. Det blir rigget til sommerferieaktiviteter for barn i fire folkehaller. Det er åpent hver dag fra kl. 10-17, og best av alt, det er gratis adgang.

Logo Sommer i Folkehallene

Åpent hele sommeren

Vår Energi Arena Randaberg
25.juni - 14. august

Vår energi Arena Sørmarka
23.juni . 16.august

Vår Energi Arena Sandneshallen
25.juni - 12. august

Vår Energi Arena Sola
18.juni - 17. august

Åpningstider
Mandag-søndag kl. 10-17

Parkene er for barn opptil 16 år.

Barn født 2012 eller tidligere kan komme uten følge dersom det er i orden for de foresatte.

Barn født 2013 eller senere må ledsages av en person over 18 år. Gratis adgang for ledsager*

Hva er en voksen ledsager?
Person som har fylt 18 år, og som har ansvar for barna i følget. Maks en ledsager per barn. Unntak for foreldre, eldre søsken og besteforeldre (kan være to).

I Vår Energi arena Randaberg finner du aktiviter som, fotball, badminton, boblefotball, hoppeslott, E-sport (uke 26-31), systue, airtrack og mye mer. Se https://sommerifolkehallene.no/randaberg/ for mer informasjon om de ulike aktivitetene i Randaberg og i de andre folkehallene.

Ferieaktiviteter i regi av Randaberg kommune

I slutten av mai ble det lagt ut tilbud om aktiviteter i regi av Randaberg kommune. Selv om det var påmeldingsfrist 12.juni, er det enda mulighet til å melde seg på, da det er noen få plasser igjen på de ulike aktivitetene.

Her kan du lese mer om de ulike tilbudene, og melde deg på.

I lenka over vil du også finne informasjon om utvidet åpningstider i svømmehallen og aktiviteter via lag og foreninger; sandvolleyballskole, E-sportcamp, fotballskole, tenniscamp og mer. Ta kontakt med de ulike lag og foreninger for mer informasjon om dette.

Småjobbsentralen

I uke 26-28 vil småjobbsentralen Randaberg formidle småjobber til ungdom i alderen 13-17 år. De holder til i Landsbyhuset i sentrum.

Registreringsskjema for deg som ønsker å jobbe.

Les mer om småjobbsentralen her.

Logo Småjobbsentralen