Slik blir vaksinasjonen i Randaberg framover

Av: Kommunikasjon
Publisert: 21.12.2021
Fra 3. januar 2022 er det satt opp timer til vaksinering hver mandag i Randaberghallen.

Åpningstider for vaksinasjon i Randaberghallen:

• Hver mandag fra og med 3. januar 2022.
  • Timebestilling: Åpent kl. 8.30-14.45.
  • Drop-in: Åpent kl. 15.30-17.30.

Vi anbefaler alle om å bestille time, for å unngå kø.

Klikk her for å bestille time

Click over to book an appointment.

Alle fra 18 år og oppover tilbys dose 3.

• Logg deg inn på timebestillingen og bestill tid til oppfriskningsdose.
  • Vær obs på at det må ha gått 4,5 måneder (20 uker) fra du har tatt dose 2 til du tar dose 3.

Det er ikke for sent å ta vaksinen!

• De som enda ikke har tatt koronavaksine dose 1 eller 2, kan også benytte seg av tilbudet om timebestilling og drop-in hver mandag.
  • Vaksinedose 1 og 2 tilbys fra 12 år og oppover.
    Innbyggere mellom 12-15 år må ha samtykke fra begge foreldre for å ta vaksinen.
    Samtykkeskjemaet laster du ned her.

Dersom du har problemer med å bestille digitalt:

• Vaksinetelefonen: 40 40 88 94 er åpent hverdager mellom kl. 08.30 og 10.30.
    Vi ber om at Vaksinetelefonen fortrinnsvis brukes for de som ikke har BankID, eller som ikke klarer å bestille time selv.
  • E-post: vaksinekoordinator@randaberg.kommune.no.

Fyll ut egenerklæringskjemaet på forhånd!
Vi anbefaler at du fyller ut egenerklæringskjemaet digitalt i forkant av timen til vaksine. Da vil registreringen gå raskere. Egenerklæringsskjemaet fyller du ut når du går inn og bestiller time.

Illustrasjon: Skjermdump av egenerklæringsskjemaet når du går inn for å bestille time digitalt.

Takk til alle som har tatt vaksinen!

Trenger du mer informasjon?
Se våre nettsider for mer informasjon, eller finn god informasjon om koronavaksinen på nettsidene til Folkehelseinstituttet eller på Helsenorge