Politiske møter

Torsdag er det ekstraordinært formannskapsmøte kl. 12.00 og kommunestyremøte kl. 13.00. Du kan følge begge møtene på vårt Web-TV.

I formannskapet kl. 12.00 (og i kommunestyret senere på dagen) skal disse 2 sakene opp:

• Endret bompengeopplegg for Bymiljøpakken på Nord-Jæren.
    • Reforhandlet Byvekstavtale mellom staten, Rogaland fylkeskommune og Randaberg, Sola, Sandnes og Stavanger kommune.

Disse sakene skal behandles i kommunestyret kl. 13.00 (i tillegg til de 2 sakene fra formannskapet, se over):

• Budsjett 2020 og økonomiplan 2020 - 2023.
    • Handlingsprogram for idrett og fysisk aktivitet 2020-2023.
    • Valg av leder og nestleder til råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne.
    • Samarbeidsavtale mellom Randaberg kommune og Jærmuseet om drift av Vistnestunet museumsgård.
    • Bosetting av flyktninger i 2020.
    • Suppleringsvalg av forslag til styremedlemmer i Folkehallene, Sørmarka flerbrukshall IKS.

Begge møtene kan du følge direkte på vårt Web-TV: https://randaberg.kommunetv.no/no/broadcast/72