Illustrasjonsfoto som viser far som løfter barn.

Nytt veiledningskurs for foreldre i april

Av: Kommunikasjon
Publisert: 07.03.2023
Familieteamet i Randaberg kommune inviterer foreldre med barn i barnehagealder til nytt veiledningskurs for å få til et bedre samspill med sitt eget barn.

Kurset i Circle of Security (COS-P), eller Trygghetssirkelen, er et tilbud til deg som ønsker å bli tryggere i foreldrerollen, og få bedre kontakt med barnet ditt. Du kan lese mer om veiledningskurset her (PDF).

Når er kurset?

• Åtte torsdager kl. 08.30–10.00
  • Oppstart: Torsdag 13. april 2023
  • Oppmøte: Det er anbefalt å møte alle dager siden kursrekken bygger på hverandre
  • Sted: Randaberg Arena, 2. etasje
  • Målgruppe: Foreldre med barn i barnehagealder. Det er anledning til å ta med seg barnet ditt om du ikke har barnehagetilbud i denne perioden. Vi har en gummimatte i rommet hvor barnet kan ligge mens det er våkent.
  • Veiledere: Hanne Sandal Østerhus og Mary Ann Nilsen

Det er plass til maks 8-10 deltakere. Første mann til mølla-prinsippet gjelder.

Klikk her for å melde deg på veiledningskurset

(Merk henvendelsen ønske om COS-kurs).