Nye dager og tider for politiske møter

I neste uke starter ny politisk runde. Vær obs på endrede dager og tidspunkt for enkelte av møtene.

Møtedagene og møtetidspunktene er endret slik:

• Tirsdag blir ny møtedag for Eldrerådet (ELD) og Råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne (MNF). (Tidligere hadde de møtedag mandag).
    • Kl. 14.00 er nytt møtetidspunkt for MNF sine møter. (Tidligere startet de kl. 17.00).
    • Torsdag blir ny møtedag for Hovedutvalg for nærmiljø og kultur (HNK). (Tidligere møtedag var tirsdag).
    • Nytt møtetidspunkt for Kommuneplanutvalget (KPU) er: "Start umiddelbart etter at FSK sitt møte er ferdig". (Tidligere startet møtene i KPU kl. 12.00).
    • Nytt møtetidspunkt for Administrasjonsutvalget (ADM) er: "Start umiddelbart etter at KPU sitt møte er ferdig".

Fortløpende møter torsdag formiddag
    Møtene torsdag formiddag går fortløpende fra kl. 08.30. Vi kan derfor ikke gi eksakt starttid for møtene i KPU og ADM, men vi vil holde publikum orientert om møtestart via oppslag i web-TV-sendingen.

NB: Møtene i begge hovedutvalgene, formannskapet og kommuneplanutvalget kan du følge direkte på vårt web-TV.