Ny politisk møterunde

Av: Ove Sveinung Tennfjord
Publisert: 30.08.2021
Denne uken er det ny politisk møterunde. Oversikt over møtedager og tider får du her.

Husk at du kan følge møtene i begge hovedutvalgene, i formannskapet og i kommuneplanutvalget direkte på vårt web-TV. Møtene i eldrerådet, råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne og administrasjonsutvalget sendes ikke på web-TV.

Blant sakene som skal opp i denne runden er legevaktsamarbeid (fortsatt avtale med Stavanger, eller ny avtale med Sandnes, sammen med Sola?), etablering av frisbeegolfbane (diskgolf) i Giljaskogen og framtidig dekningsgrad for sykehjemmene

Slik blir møterunden denne uken:

Tirsdag 31. august:

Onsdag 1. september:

Torsdag 2. september:

Bildet: Politikere som er klar for en ny møterunde, foran f.v. Tone Gjerde, Robert Raustein, Øystein Thorsen og Walter Andrew Raustein, alle fra Frp. Bak f.v. Ap-politikerne Turid Nygård (stående), Ivar Walde og Martin Arnøy Rygg.